SABZTADRIS

کانال تلگرام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 96

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ق.ظ

کانال تلگرامی مرکز مشاوره تحصیلی سبزتدریس با بروزترین اخبار تحصیلی تیزهوشان


کانال تلگرام مشاوره تحصیلی

کانال تلگرام تیزهوشان سبزتدریس توسط برترین مشاوران این مرکز مدیریت شده و بروز ترین اخبار را برای شما در اسرع وقت ارسال خواهند کرد

اخباری شامل :

منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

زمان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان و نمونه دولتی 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی

و سایر اطلاعات مرتبط با مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان.


نظرات  (۹)

۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۸ آرمین تیموری
مدارس تیزهوشان بهتر است یا نمونه دولتی.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۵ آرمین تیموری
از سایت خوب شما متشکرم.
لالالالا خوبی لالالالا خوبی 
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۸ احسان حجتی
من در نمونه دولتی قبول نشدم من در کار نامه ی خودم دوتا قابل قبول دارم. ممنونم ازتون.
نتایج مدارس نمونه دولتی کی اعلام میشه؟لطفا جواب بدید
پاسخ:
سلام دوست عزیز استانهای اصفهان و گیلان و قزوین اعلام شده فعلا.توی کانال تلگرام عضو بشید اطلاع رسانی میکنیم
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۰۸ آرمین تیموری
با سلام من در نمونه دولتی قبول شدم 
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۲۲ آرمین تیموری
من در نمونه دولتی قبول شدم 
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۹ آرمین تیموری
من در نمونه دولتی قبول شدم. خلبان سابق بویینگ 747 ماهان 
سلام جواب آزمون تزهوشان 98 99 کی اعلام میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی